Ο άγνωστος πόλεμος των σχολικών βιβλίων, Καθημερινή 8/6/2010
Του Σπυρου A. Mοσχονα*
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. Από την άνοιξη του 2009 είναι έτοιμες δύο νέες σχολικές γραμματικές: η «Γραμματική Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού», την οποία επιμελήθηκε η Ειρήνη Φιλιππάκη-Warburton, και η «Γραμματική της Νέας Ελληνικής Γλώσσας Α΄, Β΄, Γ΄ Γυμνασίου» του Σωφρόνη Χατζησαββίδη και της Αθανασίας Χατζησαββίδου.
