Eξ αφορμης – Ανάπτυξη και όχι εκμάθηση, Καθημερινή 7/2/2010
Του Ευθ. Φοιβου Παναγιωτιδη
Την προηγούμενη φορά, ξεκινώντας από την παραδοχή μου ότι δεν πρόκειται να μάθω Τουρκικά, αναρωτηθήκαμε γιατί οι ενήλικες είναι τόσο κατώτεροι από τα νήπια στη γλωσσική κατάκτηση, κάτι που χαρακτήρισα παράδοξο.
