Αυτό το μήνα ο κ. Σπύρος Τζώρτζης, απόφοιτος του Τμήματος Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και μέλος της Κοοπερατίβας Ψηφιακής Επικοινωνίας Sociality (ΚοινΣΕπ) θα μας εισάγει στον κόσμο των Google AdWords. Πιο συγκεκριμένα θα γίνει αναφορά στις διαφορές του digital από το offline marketing, καθώς και τρόπους ενσωμάτωσης του στην στρατηγική μιας επιχείρησης / οργανισμού. Επιπλέον θα γίνει παρουσίαση των Google AdWords, με αναφορά στις δυνατότητες στόχευσης κοινού (target groups), στην ευελιξία που προσφέρουν καθώς και στη δυνατότητα αναγνώρισης των μετρήσιμων αποτελεσμάτων της εκάστοτε καμπάνιας.
Επιπλέον θα μας περιγράψει τον τρόπο δημιουργίας ενός λογαριασμού, τη σωστή δομή μίας αποτελεσματικής καμπάνιας και θα αναφερθεί στις πιο συχνές ερωτήσεις σχετικά με τα AdWords ( FAQ- Frequently Asked Questions). Όπως πάντα η εκδήλωση θα έχει πρακτικό προσανατολισμό και θα ακολουθήσει ανοιχτή συζήτηση και ερωτήσεις κοινού (Q&A). Η εκδήλωση απευθύνεται σε εμπορικές επιχειρήσεις, Startups, E-shops, ΜΚΟ, σε διαχειριστές και κατόχους Sites καθώς και σε φοιτητές οικονομικών σχολών, σχολών Marketing, διοίκησης επιχειρήσεων και Πληροφορικής Φυσικά απευθυνόμαστε σε όλους όσους ενδιαφέρονται για τις τελευταίες εξελίξεις στον τομέα των νέων τεχνολογιών και της διαφήμισης.
Όπως κάθε μήνα θα προηγηθεί μία δεκάλεπτη παρουσίαση, με θέμα… Shhhh it’s a secret!
Βεβαίωση Παρακολούθησης (ηλεκτρονικά)
Για περισσότερες πληροφορίες: Δέσποινα Χαλβατζή, M: dchalvatzi@scify.org, T: 211 400 4192
Περισσότερες πληροφορίες για τη SciFY: www.scify.org
|