Ο επιστημονικός συνεργάτης του Ινστιτούτου Παναγιώτης Ανδρέου επιμελήθηκε και παρουσίασε 6 επαναλαμβανόμενα επιμορφωτικά εργαστήρια (με τίτλους: 1. “Μιλώντας έρχεται η όρεξη: Δραστηριότητες για την ανάπτυξη του προφορικού λόγου”, 2. “Με ή χωρίς γραμματική; Ιδού η απορία!”, 3. “Ταξίδι στη χώρα των λέξεων: Προτάσεις διδασκαλίας του λεξιλογίου”, 4. “Διαφοροποίηση της διδασκαλίας σε τάξεις μικτής ικανότητας: Η περίπτωση της ελληνικής γλώσσας”, 5. “Προφορά: Το παραμελημένο παιδί στη διδασκαλία της γλώσσας”, και 6. “Γλωσσική αξιολόγηση στην τάξη: Μέθοδοι και τεχνικές”), ενώ ο Διευθυντής του Ιδρύματος Γιώργος Παπαναστασίου έδωσε δύο διαλέξεις για το ευρύ κοινό (με θέματα: 1. “Η ιστορία της ελληνικής γλώσσας και η ιστορία των ομιλητών της”, και 2. “Η ελληνική γλώσσα και η ορθογραφία της”) και δύο διαλέξεις για σπουδαστές των αρχαίων ελληνικών επιπέδου VCE (1. “Η λειτουργία της γλώσσας στην κωμωδία: οι Νεφέλες του Αριστοφάνη”, και 2. “Διαλεκτική διαφοροποίηση στην αρχαία ελληνική λογοτεχνία: η γλώσσα του Ηροδότου”).
Panagiotis Andreou, research associate of the Institute, organized and presented 6 repeated teacher training workshops (topics: 1. “Talking up’ an appetite – Activities to develop and promote speaking skills”, 2. “To Grammar or Not to Grammar: That Is Not the Question!”, 3. “Words in wonderland – Ideas for teaching vocabulary”, 4. “Differentiated teaching in mixed ability Greek language classrooms”, 5. “Language testing and methods of assessment in the classroom”, and 6. “Is pronunciation overlooked in the language teaching classroom?”), while the director of the Institute, George Papanastassiou, gave two public lectures (1. “The history of the Greek language and the history of its speakers”, and 2. “Greek language and spelling”), as well as two lectures to students of Classical Greek at the VCE level (1. “The function of language in Comedy: Aristophanes’ Clouds“, and 2. “Dialectal differentiation in Ancient Greek literature: The language of Herodotus”).